11. december 2022

»Največja razlika je v tem, koliko dela založnik naloži avtorju: zvezdnik ima v pogodbi morda dva dni, ko mora v različnih oddajah govoriti o svoji knjigi, neznan pisatelj pa mora hoditi po šolah po vsej državi, da bi si tako začel pri samem dnu graditi bazo oboževalcev.«

Jo Unwin opisuje razlike v promociji knjig med zvezdniki in manj znanimi avtorji.

Sorodne izjave

Izjave, ki se vsebinsko morda ujemajo z zgornjo, morda pa ne. V vsakem primeru so zanimive.
2. april 2023

»Jaz sem knjiga. Ti si knjiga. Vsi smo knjige.«

Avtor poslanice je izjavil: 'Jaz sem knjiga. Ti si knjiga. Vsi smo knjige.'
28. november 2021

»Izdelki zvezdnikov in oglaševanje morajo biti jasno označeni na družbenih platformah.«

Kitajska uprava za kibernetski prostor (CAC) je jasno izjavila, da morajo biti izdelki zvezdnikov in oglaševanje jasno označeni na družbenih platformah.